Ana içeriğe atla

Türkiye'de E-Ticaret ve Dijital Pazarlama Uzmanlarının Sayısı Çok Yetersiz

Hali hazırda 20 bin uzman açığı olduğu söyleniyor. Sektör hızla büyüyor ancak kalifiye eleman açığı var. Sizde uzman olmak isterseniz vereceğim linkten eğitim alabilirsiniz. Bu eğitim yüz yüze ve uygulamalı olduğundan çok etkili. Soru ve yorumlarınızı bekliyorum. www.e-ticaretegitimi.net

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

E-ticaret ve Dijital Pazarlama Danışmanlığı

DİJİTAL PAZARLAMA DANIŞMANLIĞI ve SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ BİZ KİMİZ?             5 kişilik profesyonel bir ekipden oluşan, 10 yıllık dijital pazarlama tecrübesine sahip ve aktif olarak 500 den fazla web sitesi yöneten, enerjik, sevgi dolu ve güvenilir çözüm ortağınızız.             Koordinatörümüz Dr. Müh. Kürşat KAZANKAYA tarafından 2009 yılında Aydın’da kurulduk ve bu güne değin tüm varlığımızı “koşulsuz müşteri memnuniyeti” ilkesine adadık...   NE YAPIYORUZ?             Temel olarak, uzmanı olduğumuz tüm dijital mecraları ve aktiviteleri en etkili şekilde kullanarak ve bu mecralardaki tüm yenilikleri yakından takip ederek; 1- Satışlarınızı arttırırız, 2- Müşteri sayınızı arttırırız, 3- Marka bilinirliliğinizi arttırırız, 4- Yaptığınız işin fark edilmesini sağlarız, 5- Kurumsal imaj ve prestijinizi en üst seviyeye çıkarırız, 6- Hedef kitlenizle etkili iletişim kurmanıza yardımcı oluruz. BUNU NASIL YAPIYORUZ?             En önemlisi, ilk

Dijital Pazarlama Uzmanlığı

Z kuşağı olarak da adlandırılan 2000 yılı ve sonrası doğan kişilerin son yıllarda en çok tercih ettiği meslek olarak “E-Ticaret ve Dijital Pazarlama Uzmanlığı” göze çarpıyor. Türkiye’de birçok üniversitede ders olarak okutulmasına karşılık bu isimde bir bölüm henüz açılmış değil. Ancak özellikle İnternet’te Dijital pazarlama eğitimlerinin reklamlarından geçilmiyor. Peki nedir bu Dijital Pazarlama Uzmanlığı? Dijital pazarlama özellikle İnternet’teki yöntem ve aktiviteleri kullanarak yapılan pazarlama faaliyetlerini ifade ediyor. Herbiri kendi içinde uzmanlık gerektiren birçok alt başlıktan oluşuyor. En önemlileri, arama motoru pazarlamacılığı, arama motoru optimizasyonu, e-posta ile pazarlama, sosyal medya yönetimi ve pazarlamacılığı, görüntülü İnternet reklamları, mobil pazarlama ve içerik pazarlamacılığı. Çeşitli eğitimlerle ve tecrübeyle kazanılan bu uzmanlık hemen her sektörde işe yarıyor. İşini İnternet’e taşımak isteyen ve/veya yeni bir İnterne

E-Ticaret ve Dijital Pazarlama Uzmanı Ne İş Yapar?

             E-ticaret ve dijital pazarlama uzmanlığı için özellikle son yılların en gözde mesleklerinden birisidir demek pek de yanlış sayılmaz. En temel anlamıyla firmaların İnternet üzerinden satış ve pazarlama faaliyetlerini yürüten ve özellikle içinde yaşadığımız bu dijitalleşme sürecinde işletmelerin geleneksel pazarlama stratejilerine, dijital pazarlama stratejisini entegre etmekle görevli kişiler, dijital pazarlama uzmanı olarak anılmaktadır. Bahse konu bu işi yaparken de işletme politikalarına uygun hareket etmek, dijital pazarlama bütçesini en etkin şekilde kullanmak ve hedeflenen amaçlara ulaşmak için veriye dayalı analizler geliştirmek uzmanların temel sorumluluklarındandır. Peki e-ticaret ve dijital pazarlama uzmanları tam olarak ne iş yapar? Hangi enstürmanları kullanır? Hedeflenen amaçlara ulaşıp ulaşmadığı nasıl ölçülür? İşte bu yazının ana konusunu oluşturan bu ve benzeri soruların cevapları yazımızın devamında...             E-ticaret ve dijital pazarlama uzmanl