DİJİTAL PAZARLAMA DANIŞMANLIĞI ve
SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ
BİZ KİMİZ?
5 kişilik profesyonel bir ekipden
oluşan, 10 yıllık dijital pazarlama tecrübesine sahip ve aktif olarak 500 den
fazla web sitesi yöneten, enerjik, sevgi dolu ve güvenilir çözüm ortağınızız.
Koordinatörümüz Dr. Müh. Kürşat
KAZANKAYA tarafından 2009 yılında Aydın’da kurulduk ve bu güne değin tüm
varlığımızı “koşulsuz müşteri
memnuniyeti” ilkesine adadık...
NE
YAPIYORUZ?
Temel olarak, uzmanı olduğumuz tüm dijital
mecraları ve aktiviteleri en etkili şekilde kullanarak ve bu mecralardaki tüm
yenilikleri yakından takip ederek;
1- Satışlarınızı
arttırırız,
2- Müşteri
sayınızı arttırırız,
3- Marka
bilinirliliğinizi arttırırız,
4- Yaptığınız
işin fark edilmesini sağlarız,
5- Kurumsal
imaj ve prestijinizi en üst seviyeye çıkarırız,
6- Hedef
kitlenizle etkili iletişim kurmanıza yardımcı oluruz.
BUNU
NASIL YAPIYORUZ?
En önemlisi, ilk
adım olarak öncelikle sizinle birlikte dijitaldeki temel stratejinizi
oluştururuz. Bu bağlamda :
Amaçlarınız, Hedefleriniz, Vizyonunuz ve Misyonunuzunuzun
net tanımları yapılır. Ardından bu amaç ve hedefler çerçevesinde;
Uygulayacağımız Politikalar,Taktikler, Teknikler, Yöntemler,
Aktiviteler, Programlar, Bütçe ve Planlar belirlenir.
İkinci adım
olarak; ulaşmak istediğiniz hedef kitlenin demografik ve ilgi
alanları yönünden tespitini gerçekleştiririz.
Üçüncü adımda; hedef
kitlenize mesajınızın iletilmesini sağlayacak uygulamalar seçilir ve hayata
geçirilir.
Dördüncü adımda;
geri dönüşümler ölçülür, arşivlenir, raporlanır.
Son adımda;
optimizasyon çalışmaları ile hatalar ayıklanır, iyileştirmeler yapılır ve
birinci adıma geri dönülerek mükemmele ulaşana kadar süreç hep tekrarlanır.
Ziyaretçileri Müşteriye Dönüştüren
Metin Nasıl Yazılır? Sorusunun Cevabı Bizde...
Kullanacağımız eşsiz
metin ve görseller ile pazarlama mesajınız, her kampanyada bir yıldız gibi
PARLAR...
NEDEN BİZ? CEVABI : ÇALIŞMA PRENSİPLERİMİZDE GİZLİ!
1- Müşterilerimizin
çözülmesini istediği problemi net bir şekilde belirler buna bağlı ihtiyaçları
analiz eder ve bu sorunu mutlaka çözeriz.
2- Projenin başında herşeyi
konuşuruz, sonradan hiçbir ek masraf veya ödeme çıkartmayız.
3- Kapasitemizin üzerindeki ve/veya
başaramayacağımız hiç bir projeyi almayız. Sonuç odaklı çalışırız.
4- Sözleşme süresi
içerisinde asla aynı sektörden 2. firmaya aynı anda danışmanlık vermeyiz.
5- Tüm çalışmaların etki ve
sonuçlarını ölçer, optimize eder, arşivler ve raporlarız.
6- “....Eee.... işte efendim
bu ay 8 görsel paylaşımı, 2 video paylaşımı yaptık” gibi cümleler bizden
duymazsınız. Biz araçlarla değil, amaçlarla ilgileniriz. Örneğin,
amacımız satışları artırmaksa; “Bu ay dijitalden satışlarımız %85 arttı”
ya da örneğin, amacımız marka bilinirliliğini arttırmak ise, “Bu ay takipçi
sayımızı 2500 kişi arttırdık” gibi sonuç cümleleri kurarız.
7- Seçici olduğumuz kadar da
geçiciyiz! Dilerseniz tüm bilgi birikimimizi kurum içi eğitimler ile ilgili personelinize
uygulamalı olarak aktarırız. Kalıcı ve sürdürülebilir çözümler üretmek en temel
çalışma prensibimizdir...
Biz, kendi bünyemiz
dışında yaptırdığımız hiçbir işten komisyon almayız. Söz gelimi, kurumsal
kimlik çalışmalarınızın profesyonel tasarımını biz yaptığımız ve baskı için
matbaaya gönlerdiğimizde, matbaadan hiçbir şekilde komisyon almayız. Bizim sadece çözüm ortaklarımız vardır ve
ortaklarımıza verdiğimiz tüm işleri kalite prensiplerimiz çerçevesinde
denetleriz, sorgularız ve müşterimiz için en iyisini isteriz. Komisyondan ziyade düşündüğümüz şey, koşulsuz müşteri memnuniyetini sağlama
ilkemizdir...
SİZİN İÇİN NELER
YAPABİLİRİZ?
(Öncelikle
belirtmeliyiz ki ihtiyacınıza uygun her bir hizmeti kombinleyebilirsiniz)
·
Online Pazar ve Rakip Analizi & Markalama
·
Sektörel Analizler
·
Trend Analizleri
·
Personelinizin Eğitimleri
·
Web Sitesi Trafik Analizi ve Raporlama
·
Pazarlama Stratejileri & İhtiyaç Analizi
·
Web Stratejileri Planlama
·
İşletmenizin swot analizi
·
Web sitesi güncelleme ve geliştirme işlemleri
·
E-Ticaret sistem kurulumu ve yönetimi
·
Web sitenizin arama motorlarında birinci
sırada listelenmesi
·
CRM alt yapınızın kurulması
·
E-posta ile pazarlama alt yapısının kurulması
·
Sosyal medya hesaplarınızın kurulumu,
geliştirilmesi
·
Sponsorlu gönderimlerin yönetimi
·
Dijital reklam hesaplarınızın yönetimi
·
Eşsiz metinler, görsel tasarımlar, etkili video
kurgu ve montajı
·
Dijital PR çalışmaları
·
E-İhracat danışmanlığı
·
Sanal gerçeklik uygulamaları
·
Arttırılmış gerçeklik uygulamaları
·
Animasyon filmleri
·
360 derece mekan çekimleri
·
Havadan çekimler ve tanıtım filmleri
·
Kurumsal
logo ve kurumsal kimlik çalışmaları
·
Çok özel promosyon ürünleri
·
E-Katalog ve CD-Kartvizit Tasarımı
·
Marka ve Patent Tescili
·
İşletmenizin
ihtiyacı yazılımlar
·
ERP Yazılım Çözümleri
·
Web Push ve Canlı Destek
·
Toplu Mail/SMS/MMS Gönderimi
·
Online itibar ve kriz yönetimi
·
Reklam bütçenizin etkin yönetimi
· Adwords ve benzeri reklam araçlarını optimum
kullanıp doğru stratejilerle reklam kampanyalarınızı kurgulamak
·
İçerik pazarlaması yapmak
·
Backlink inşası için site içi ve site dışı
optimizasyonlar yapmak
·
Genel ve özel SEO (Arama Motoru
Optimizasyonu ) çalışmaları yapmak
·
Sosyal medya içerik planlamasını yapmak
·
Ölçüm ve analiz araçlarını kullanarak
raporlama yapmak
·
Sürekli iyileştirme
için optimizasyon ve istatistiklerin analizi
BİZİM İŞİMİZDE
İSTATİSTİKLER TÜM PROJENİN OMURGASINI OLUŞTURUR. GLOBAL İSTATİSTİKLERLE YÖNÜMÜZÜ
ÇİZERKEN, PROJE İSTATİSTİKLERİ MÜKEMMELE ULAŞMAMIZDA ANAHTAR ROL OYNAR...
UFKUNUZU AÇACAK BİRKAÇ
GLOBAL İSTATİSTİK ÖRNEĞİ:
·
Tüketicilerin %90’ı
satın alma kararlarında İnternet’teki yorumların etkili olduğunu düşünüyor.
·
İnternet
kullanıcılarının %71’i, Facebook ya da Twitter’da takip ettiği markanın ürünlerini
satın almaya o markayı takip etmeyen kullanıcılara göre daha yatkın.
·
İçinde resim
bulunan paylaşımlar resimsiz paylaşımlara göre %53 daha fazla like, %104 daha
fazla yorum alıyor.
·
Tüketicilerin %61’i
içerik sağlayan markaların ürünlerini satın almaya daha yatkın.
·
Ortalama Bir İçerik
Pazarlama Stratejisi %2000 daha fazla blog trafiği sağlıyor, şirketin toplam
gelirini ise %40 oranında arttırıyor.
·
Bir bloga sahip
olan şirketlerin web siteleri, bir blogu olmayan şirketlere göre:
- %494 daha fazla indekslenmiş sayfaya sahip
- %97 daha fazla link alıyor
- %55 daha fazla ziyaretçi alıyor
·
Tüketicilerin %59’u
online reklamlardan etkileniyor.
·
Akıllı telefon
sahiplerinin %46’sı en az bir kere mobil reklam görüntülemiş bulunmakta ve bu
%46’lık dilimin yarısından fazlası satın alma işlemi gerçekleştirmiş.
·
Tüketicilerin %82’si
bir ürünü mağazaya gidip satın almadan önce, o ürünü İnternet’te araştırıyor.
·
Kullanıcıların
%75’i arama sonuçlarında sadece ilk sayfaya göz atıyor.
·
Yatmadan önce en son, (smartphone
kullanıcılarının %45’i günü
mobil İnternet kullanarak tamamlıyor)
·
Uyandıktan
sonra ilk kontrol ettiğimiz ekran akıllı telefonumuz.
·
(gençlerin
%60’ı telefonlarıyla birlikte uyuyor*)
Unutmayınız ki: Ölçemediğiniz Birşeyi Geliştiremezsiniz!
HANGİ YÖNTEM VE
AKTİVİTELERİ KULLANIRIZ?
·
Arama Motoru Pazarlamacılığı(SEM)
·
Arama Motoru Optimizasyonu(SEO)
·
E-Posta İle Pazarlama ( EMM )
·
Sosyal Medya Pazarlaması ( SMM )
·
Analizli Facebook Reklamları
·
Analizli Twitter Reklamları
·
Analizli Instagram Reklamları
·
LinkedIn Reklamları
·
YouTube ve Viral Pazarlama
·
Back-Link Uygulamaları
·
Blog ve Forumlar İle Pazarlama
·
Mobil Pazarlama Uygulamaları
·
Affiliate Marketing
·
Influncer Pazarlama
·
Growth Hacking Pazarlama
·
Display Reklamlar
·
Omni-Channel Pazarlama
·
Big Data Reklamcılığı
·
Performans Pazarlama
·
Dönüşüm Optimizasyonu (CRO)
·
Google Analytics /
Facebook Pixel
·
Dijital PR
·
E-İhracat
·
E-CRM (E-MİY )
·
UX / UI Tasarımı
·
İllüzyonel Pazarlama
·
Web Push ve Canlı Destek
·
Toplu Mail/SMS/MMS Gönderimi
Taktikler rüzgarınız, stratejiler pusulanızdır...
Sizi
dinliyor, anlıyor ve rakiplerinizin ötesine taşımak için özgün çözümler
üretiyoruz...
Rakiplerinizin görmezden geldiği fırsatları fark etmek ve size para kazandıracak reklam stratejileri
uygulamak bizim en sevdiğimiz iş!
BİLGİ BİRİKİMİ VE TECRÜBE
Çoğu
kişi dijital pazarlamayı sadece Google ve Facebook reklamları yapmak olarak
algılıyor. Oysa bu kısım işin sadece %10’u. Asıl %90’lık kısım doğru strateji
ve hızlı aksiyon almak. Bu ise ciddi tecrübe ve bilgi birikimi gerektiriyor.
Biz 10 yıldır hemen her sökterden firmaya bir web sitesi
tasarladık (1000+) ve böylelikle her sektörün dijitale bakışını bir kenara not
ettik. Koordinatörümüz Dr. Kürşat KAZANKAYA bu 10 yılda buna paralel olarak yüzlerce
eğitime katıldı, elliden fazla sertifika aldı, York Üniversitesi’nin kabul
ettiği doktora tezini dijital pazarlama üzerine hazırladı, iki tane kitabı
yayınlandı ve kaba bir hesapla bu işin inceliklerini öğrenmek için 250.000
tl para harcadı. “E-ticaret ve Dijital Pazarlama “ adlı kitabı Adnan
Menderes Üniversitesinde ders kitabı olarak okutulmaktadır.
SİZE İYİ BİR HABERİMİZ VAR: Tüm bunları sizin
tekrar tekrar yapmanıza gerek yok! Danışmanlık akademisinden Sn. Fatih Çoban’ın
dediği gibi tek tek merdivenleri çıkmanıza hiç mi hiç gerek yok. BİZ SİZİN İÇİN BİR
ASANSÖR HAZIRLADIK ve BUNU AŞKLA YAPTIK...
HEDEFLEME VE YARATICILIK!
Dijital mecralarda hedefleme ve
yaratıcılık elzem değerdedir. Size, ürün ve hizmetlerinizi İnternet’te
arayanların sayısını söyleseydim, hatta bunların kaçının Aydın’da yaşadığını,
kaçının erkek kaçının kadın olduğunu, bunlar içinde 20-35 yaş aralığında kaç
kişinin bulunduğunu, içlerinden kaçının üniversite mezunu olduğunu biliyorum
deseydim ya da hangileri doktor hangileri mühendis ve hatta hangilerinin hangi
ilgi alanları var bunların hepsi dijital reklam panellerinde hedeflenebilir.
Doğru hedefleme ile kampanyanızda nokta atışı bütçeniz değerlendirilirken,
geriye kalan sadece bu kitlenin dikkatini çekecek kadar yaratıcılık. İşte
dijitalin gücü burada... Reklamınızı sadece istediğiniz kişilerin tıklamasını
sağlayabiliyoruz. Paranızın bir kuruşu bile boşa gitmiyor. Ve bunu tüm dünyada
yapabiliyoruz. Söz gelimi 100 tl.lik bir bütçe ile bile reklamlarınızı yine söz
gelimi Londra’da dahi gösterebilirsiniz!
SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ (BİR SORU – BİR CEVAP)
Sosyal Medya Pazarlama Platformları
Nelerdir?
1- Bloglar Ve Miko Bloglar
2- Sosyal Ağ Siteleri
2.1 Facebook
2.2 Twitter
2.3 Instagram
2.4 Google Plus
2.5 LinkedIn
2.6 Myspace, Pinterest, Foursquare Ve
Diğerleri
3- Wiki Bilgi Platformları
4- İçerik Paylaşım Siteleri
4.1 YouTube
4.2 Flickr
4.3 Vimeo
4.4 Dalymotion
5- Sosyal İşaretleme Siteleri
(Bookmarking)
6- Podcastler
7- Forumlar
8- “Second
Life” Örneği Sanal Dünyalar
Hangi Sosyal Medya Hesaplarımı
Yöneteceksiniz?
Instagram,
Facebook, Twitter, Blogunuz vb. hesaplarınızın hepsini veya istediklerinizi
yönetebiliriz.
Sosyal
medya hesaplarımı neden başkası yönetsin?
Sosyal medya hesaplarınızı aynı disiplinle, aynı
sıklıkla, trend ve günceli takip ederek yönetmek hem zaman ve hem de uzmanlık
gerektirir.
Hesaplarınızı yönetecek zamanı ve uygun insan kaynağını
bulamıyorsanız, sizin yerinize sosyal medya hesaplarınızı yönetmekten
memnuniyet duyarız.
Sosyal
medya hesaplarımı nasıl yöneteceksiniz?
Öncelikle size özel sosyal medya dilini ve hedef
kitlenizi belirleyeceğiz. Devamında işinizin kimliğini yansıtan özgün
içeriklerle hesaplarınızı istikrarlı ve programlı bir şekilde yöneteceğiz.
Sosyal
medya hesaplarının analizlerini nasıl yapacaksınız?
Aylık içerik, takipçi, etkileşim, geri dönüş ve reklam
analizleriyle rakiplerinize fark atmanızı sağlayacağız. Size her ay düzenli
olarak sosyal medyadaki gelişiminizi takip edebileceğiniz raporlar sunacağız.
En çok hangi ürününüz ilgi çekiyor? Müşteri kitleniz tam olarak kim?(Yaş,
cinsiyet, bölge,..) Bu ay kaç kişiye sosyal medya aracılığı ile ulaştınız? gibi
onlarca sorunun cevabını bu detaylı raporlarımızda bulabilmenizi sağlayacağız.
Dikkat
edilmesi gerekenler nelerdir?
•Şeffaflık
•Doğruluk
•Siyah Şapka Uygulamaları
•Olumlu Tarzı
Faydalı kullanım ve kabul görmek için en doğru yaklaşım şeffaflık olacaktır.
Her şey farklı mecralarda
defalarca paylaşılmaktadır ve herkes hemen her şeyi duyabilir. Siyah Şapka
Uygulamaları İstenmeyen e-postalar (spam) Spam Blog Yorumları Sahte Yorumlar
Sahte Blogları Asla Görmezden Gelmeyin. Hızlı ve kibar cevap verin olumlu
yorumlara olumlu cevap verin Olumsuz yorumları, olumlu duruma çevirin,
yönlendirin. Kriz anında müşteriyi off-line alana çekin ve problemini çözün...
Sık rastlanan iletişim hataları
nelerdir?
Markalar sosyal medya iletişimini geleneksel öğretileri
doğrultusunda yürütmeye çalışınca bazı hatalar kaçınılmaz oluyor. Sık rastlanan
iletişim hatalarını şu şekilde sıralayabiliriz;
·
Sadece kendi içeriğinizi paylaşmak
·
Mesaj ve içerik paylaşımında aşırıya kaçmak
·
İçeriği yönlendirmeye veya kontrol etmeye çalışmak
·
Sadece markanıza hizmet etmek
·
Rakiplerinizle savaş başlatmak
·
Uzun vadeli ilişkiler yerine kısa vadeli satışlara
odaklanmak
·
Tek yönlü iletişime odaklanmak
·
Standardize ve otomatik içerik paylaşmak
·
Kimliğinizi gizlemek
Daha
detaylı bilgi almak için www.kursatkazankaya.com.tr adresini ziyaret
edebilirsiniz.
P.B
PAN BİLİŞİM
Eğitim
ve Danışmanlık Hizmetleri
İzmir
– 0 530 575 94 16
Yorumlar
Yorum Gönder