Ana içeriğe atla

E-ticaret ve Dijital Pazarlama Danışmanlığı






DİJİTAL PAZARLAMA DANIŞMANLIĞI ve SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ


BİZ KİMİZ?

            5 kişilik profesyonel bir ekipden oluşan, 10 yıllık dijital pazarlama tecrübesine sahip ve aktif olarak 500 den fazla web sitesi yöneten, enerjik, sevgi dolu ve güvenilir çözüm ortağınızız.
            Koordinatörümüz Dr. Müh. Kürşat KAZANKAYA tarafından 2009 yılında Aydın’da kurulduk ve bu güne değin tüm varlığımızı “koşulsuz müşteri memnuniyeti” ilkesine adadık...
 

NE YAPIYORUZ?

            Temel olarak, uzmanı olduğumuz tüm dijital mecraları ve aktiviteleri en etkili şekilde kullanarak ve bu mecralardaki tüm yenilikleri yakından takip ederek;

1- Satışlarınızı arttırırız,
2- Müşteri sayınızı arttırırız,
3- Marka bilinirliliğinizi arttırırız,
4- Yaptığınız işin fark edilmesini sağlarız,
5- Kurumsal imaj ve prestijinizi en üst seviyeye çıkarırız,
6- Hedef kitlenizle etkili iletişim kurmanıza yardımcı oluruz.


BUNU NASIL YAPIYORUZ?

            En önemlisi, ilk adım olarak öncelikle sizinle birlikte dijitaldeki temel stratejinizi oluştururuz. Bu bağlamda :

            Amaçlarınız, Hedefleriniz, Vizyonunuz ve Misyonunuzunuzun net tanımları yapılır. Ardından bu amaç ve hedefler çerçevesinde;
            Uygulayacağımız Politikalar,Taktikler, Teknikler, Yöntemler, Aktiviteler, Programlar, Bütçe ve Planlar belirlenir.
           İkinci adım olarak; ulaşmak istediğiniz hedef kitlenin demografik ve ilgi alanları yönünden tespitini gerçekleştiririz.
           Üçüncü adımda; hedef kitlenize mesajınızın iletilmesini sağlayacak uygulamalar seçilir ve hayata geçirilir.
               Dördüncü adımda; geri dönüşümler ölçülür, arşivlenir, raporlanır.
             Son adımda; optimizasyon çalışmaları ile hatalar ayıklanır, iyileştirmeler yapılır ve birinci adıma geri dönülerek mükemmele ulaşana kadar süreç hep tekrarlanır.


Ziyaretçileri Müşteriye Dönüştüren Metin Nasıl Yazılır? Sorusunun Cevabı Bizde...


Kullanacağımız eşsiz metin ve görseller ile pazarlama mesajınız, her kampanyada bir yıldız gibi PARLAR...



NEDEN BİZ?  CEVABI :  ÇALIŞMA PRENSİPLERİMİZDE GİZLİ!


1- Müşterilerimizin çözülmesini istediği problemi net bir şekilde belirler buna bağlı ihtiyaçları analiz eder ve bu sorunu mutlaka çözeriz.
2- Projenin başında herşeyi konuşuruz, sonradan hiçbir ek masraf veya ödeme çıkartmayız.
3- Kapasitemizin üzerindeki ve/veya başaramayacağımız hiç bir projeyi almayız. Sonuç odaklı çalışırız.
4- Sözleşme süresi içerisinde asla aynı sektörden 2. firmaya aynı anda danışmanlık vermeyiz.
5- Tüm çalışmaların etki ve sonuçlarını ölçer, optimize eder, arşivler ve raporlarız.
6- “....Eee.... işte efendim bu ay 8 görsel paylaşımı, 2 video paylaşımı yaptık” gibi cümleler bizden duymazsınız. Biz araçlarla değil, amaçlarla ilgileniriz. Örneğin, amacımız satışları artırmaksa; “Bu ay dijitalden satışlarımız %85 arttı” ya da örneğin, amacımız marka bilinirliliğini arttırmak ise, “Bu ay takipçi sayımızı 2500 kişi arttırdık” gibi sonuç cümleleri kurarız.
7- Seçici olduğumuz kadar da geçiciyiz! Dilerseniz tüm bilgi birikimimizi kurum içi eğitimler ile ilgili personelinize uygulamalı olarak aktarırız. Kalıcı ve sürdürülebilir çözümler üretmek en temel çalışma prensibimizdir...



       Biz, kendi bünyemiz dışında yaptırdığımız hiçbir işten komisyon almayız. Söz gelimi, kurumsal kimlik çalışmalarınızın profesyonel tasarımını biz yaptığımız ve baskı için matbaaya gönlerdiğimizde, matbaadan hiçbir şekilde komisyon almayız. Bizim sadece çözüm ortaklarımız vardır ve ortaklarımıza verdiğimiz tüm işleri kalite prensiplerimiz çerçevesinde denetleriz, sorgularız ve müşterimiz için en iyisini isteriz. Komisyondan ziyade düşündüğümüz şey, koşulsuz müşteri memnuniyetini sağlama ilkemizdir...


SİZİN İÇİN NELER YAPABİLİRİZ?


(Öncelikle belirtmeliyiz ki ihtiyacınıza uygun her bir hizmeti kombinleyebilirsiniz)

·         Online Pazar ve Rakip Analizi & Markalama
·         Sektörel Analizler
·         Trend Analizleri
·         Personelinizin Eğitimleri
·         Web Sitesi Trafik Analizi ve Raporlama
·         Pazarlama Stratejileri & İhtiyaç Analizi
·         Web Stratejileri Planlama
·         İşletmenizin swot analizi
·         Web sitesi güncelleme ve geliştirme işlemleri
·         E-Ticaret sistem kurulumu ve yönetimi
·         Web sitenizin arama motorlarında birinci sırada listelenmesi
·         CRM alt yapınızın kurulması
·         E-posta ile pazarlama alt yapısının kurulması
·         Sosyal medya hesaplarınızın kurulumu, geliştirilmesi
·         Sponsorlu gönderimlerin yönetimi
·         Dijital reklam hesaplarınızın yönetimi
·         Eşsiz metinler, görsel tasarımlar, etkili video kurgu ve montajı
·         Dijital PR çalışmaları
·         E-İhracat danışmanlığı
·         Sanal gerçeklik uygulamaları
·         Arttırılmış gerçeklik uygulamaları
·         Animasyon filmleri
·         360 derece mekan çekimleri
·         Havadan çekimler ve tanıtım filmleri
·         Kurumsal  logo ve kurumsal kimlik çalışmaları
·         Çok özel promosyon ürünleri
·         E-Katalog ve CD-Kartvizit Tasarımı
·         Marka ve Patent Tescili
·         İşletmenizin ihtiyacı yazılımlar
·         ERP Yazılım Çözümleri
·         Web Push ve Canlı Destek
·         Toplu Mail/SMS/MMS Gönderimi
·         Online itibar ve kriz yönetimi
·         Reklam bütçenizin etkin yönetimi
·  Adwords ve benzeri reklam araçlarını optimum kullanıp doğru stratejilerle reklam   kampanyalarınızı kurgulamak
·         İçerik pazarlaması yapmak
·         Backlink inşası için site içi ve site dışı optimizasyonlar yapmak
·         Genel ve özel SEO (Arama Motoru Optimizasyonu ) çalışmaları yapmak
·         Sosyal medya içerik planlamasını yapmak
·         Ölçüm ve analiz araçlarını kullanarak raporlama yapmak
·        Sürekli iyileştirme için optimizasyon ve istatistiklerin analizi



BİZİM İŞİMİZDE İSTATİSTİKLER TÜM PROJENİN OMURGASINI OLUŞTURUR. GLOBAL İSTATİSTİKLERLE YÖNÜMÜZÜ ÇİZERKEN, PROJE İSTATİSTİKLERİ MÜKEMMELE ULAŞMAMIZDA ANAHTAR ROL OYNAR...




UFKUNUZU AÇACAK BİRKAÇ GLOBAL İSTATİSTİK ÖRNEĞİ:


·         Tüketicilerin %90’ı satın alma kararlarında İnternet’teki yorumların etkili olduğunu düşünüyor.
·         İnternet kullanıcılarının %71’i, Facebook ya da Twitter’da takip ettiği markanın ürünlerini satın almaya o markayı takip etmeyen kullanıcılara göre daha yatkın.
·         İçinde resim bulunan paylaşımlar resimsiz paylaşımlara göre %53 daha fazla like, %104 daha fazla yorum alıyor.
·         Tüketicilerin %61’i içerik sağlayan markaların ürünlerini satın almaya daha yatkın.
·         Ortalama Bir İçerik Pazarlama Stratejisi %2000 daha fazla blog trafiği sağlıyor, şirketin toplam gelirini ise %40 oranında arttırıyor.
·         Bir bloga sahip olan şirketlerin web siteleri, bir blogu olmayan şirketlere göre:
-       %494 daha fazla indekslenmiş sayfaya sahip
-       %97 daha fazla link alıyor
-       %55 daha fazla ziyaretçi alıyor
·         Tüketicilerin %59’u online reklamlardan etkileniyor.
·         Akıllı telefon sahiplerinin %46’sı en az bir kere mobil reklam görüntülemiş bulunmakta ve bu %46’lık dilimin yarısından fazlası satın alma işlemi gerçekleştirmiş.
·         Tüketicilerin %82’si bir ürünü mağazaya gidip satın almadan önce, o ürünü İnternet’te araştırıyor.
·         Kullanıcıların %75’i arama sonuçlarında sadece ilk sayfaya göz atıyor.
·         Yatmadan önce en son, (smartphone kullanıcılarının %45’i günü mobil İnternet kullanarak tamamlıyor)
·         Uyandıktan sonra ilk kontrol ettiğimiz ekran akıllı telefonumuz.
·         (gençlerin %60’ı telefonlarıyla birlikte uyuyor*)


Unutmayınız ki: Ölçemediğiniz Birşeyi Geliştiremezsiniz!




HANGİ YÖNTEM VE AKTİVİTELERİ KULLANIRIZ?

·         Arama Motoru Pazarlamacılığı(SEM)
·         Arama Motoru Optimizasyonu(SEO)
·         E-Posta İle Pazarlama ( EMM )
·         Sosyal Medya Pazarlaması ( SMM )
·         Analizli Facebook Reklamları
·         Analizli Twitter Reklamları
·         Analizli Instagram Reklamları
·         LinkedIn Reklamları
·         YouTube ve Viral Pazarlama
·         Back-Link Uygulamaları
·         Blog ve Forumlar İle Pazarlama
·         Mobil Pazarlama Uygulamaları
·         Affiliate Marketing
·         Influncer Pazarlama
·         Growth Hacking Pazarlama
·         Display Reklamlar
·         Omni-Channel Pazarlama
·         Big Data Reklamcılığı
·         Performans Pazarlama
·         Dönüşüm Optimizasyonu (CRO)
·         Google Analytics / Facebook Pixel
·         Dijital PR
·         E-İhracat
·         E-CRM (E-MİY )
·         UX / UI Tasarımı
·         İllüzyonel Pazarlama
·         Web Push ve Canlı Destek
·         Toplu Mail/SMS/MMS Gönderimi


Taktikler rüzgarınız, stratejiler pusulanızdır...



       Sizi dinliyor, anlıyor ve rakiplerinizin ötesine taşımak için özgün çözümler üretiyoruz...



Rakiplerinizin görmezden geldiği fırsatları fark etmek ve  size para kazandıracak reklam stratejileri uygulamak bizim en sevdiğimiz iş!


BİLGİ BİRİKİMİ VE TECRÜBE

            Çoğu kişi dijital pazarlamayı sadece Google ve Facebook reklamları yapmak olarak algılıyor. Oysa bu kısım işin sadece %10’u. Asıl %90’lık kısım doğru strateji ve hızlı aksiyon almak. Bu ise ciddi tecrübe ve bilgi birikimi gerektiriyor.
            Biz 10 yıldır hemen her sökterden firmaya bir web sitesi tasarladık (1000+) ve böylelikle her sektörün dijitale bakışını bir kenara not ettik. Koordinatörümüz Dr. Kürşat KAZANKAYA bu 10 yılda buna paralel olarak yüzlerce eğitime katıldı, elliden fazla sertifika aldı, York Üniversitesi’nin kabul ettiği doktora tezini dijital pazarlama üzerine hazırladı, iki tane kitabı yayınlandı ve kaba bir hesapla bu işin inceliklerini öğrenmek için 250.000 tl para harcadı. “E-ticaret ve Dijital Pazarlama “ adlı kitabı Adnan Menderes Üniversitesinde ders kitabı olarak okutulmaktadır.


            SİZE İYİ BİR HABERİMİZ VAR: Tüm bunları sizin tekrar tekrar yapmanıza gerek yok! Danışmanlık akademisinden Sn. Fatih Çoban’ın dediği gibi tek tek merdivenleri çıkmanıza hiç mi hiç gerek yok. BİZ SİZİN İÇİN BİR ASANSÖR HAZIRLADIK ve BUNU AŞKLA YAPTIK...
           


HEDEFLEME VE YARATICILIK!

            Dijital mecralarda hedefleme ve yaratıcılık elzem değerdedir. Size, ürün ve hizmetlerinizi İnternet’te arayanların sayısını söyleseydim, hatta bunların kaçının Aydın’da yaşadığını, kaçının erkek kaçının kadın olduğunu, bunlar içinde 20-35 yaş aralığında kaç kişinin bulunduğunu, içlerinden kaçının üniversite mezunu olduğunu biliyorum deseydim ya da hangileri doktor hangileri mühendis ve hatta hangilerinin hangi ilgi alanları var bunların hepsi dijital reklam panellerinde hedeflenebilir. Doğru hedefleme ile kampanyanızda nokta atışı bütçeniz değerlendirilirken, geriye kalan sadece bu kitlenin dikkatini çekecek kadar yaratıcılık. İşte dijitalin gücü burada... Reklamınızı sadece istediğiniz kişilerin tıklamasını sağlayabiliyoruz. Paranızın bir kuruşu bile boşa gitmiyor. Ve bunu tüm dünyada yapabiliyoruz. Söz gelimi 100 tl.lik bir bütçe ile bile reklamlarınızı yine söz gelimi Londra’da dahi gösterebilirsiniz!


SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ  (BİR SORU – BİR CEVAP)

            Sosyal Medya Pazarlama Platformları Nelerdir?

1- Bloglar Ve Miko Bloglar
2- Sosyal Ağ Siteleri
             2.1 Facebook
             2.2 Twitter
             2.3 Instagram
             2.4 Google Plus
             2.5 LinkedIn
             2.6 Myspace, Pinterest, Foursquare Ve Diğerleri
3- Wiki Bilgi Platformları
4- İçerik Paylaşım Siteleri
               4.1 YouTube
               4.2 Flickr
               4.3 Vimeo
               4.4 Dalymotion
5- Sosyal İşaretleme Siteleri (Bookmarking)
6- Podcastler
7- Forumlar
8- “Second Life” Örneği Sanal Dünyalar

            Hangi Sosyal Medya Hesaplarımı Yöneteceksiniz?
            Instagram, Facebook, Twitter, Blogunuz vb.  hesaplarınızın hepsini veya istediklerinizi yönetebiliriz.

            Sosyal medya hesaplarımı neden başkası yönetsin?
            Sosyal medya hesaplarınızı aynı disiplinle, aynı sıklıkla, trend ve günceli takip ederek yönetmek hem zaman ve hem de uzmanlık gerektirir.
            Hesaplarınızı yönetecek zamanı ve uygun insan kaynağını bulamıyorsanız, sizin yerinize sosyal medya hesaplarınızı yönetmekten memnuniyet duyarız.

            Sosyal medya hesaplarımı nasıl yöneteceksiniz?
            Öncelikle size özel sosyal medya dilini ve hedef kitlenizi belirleyeceğiz. Devamında işinizin kimliğini yansıtan özgün içeriklerle hesaplarınızı istikrarlı ve programlı bir şekilde yöneteceğiz.

            Sosyal medya hesaplarının analizlerini nasıl yapacaksınız?
            Aylık içerik, takipçi, etkileşim, geri dönüş ve reklam analizleriyle rakiplerinize fark atmanızı sağlayacağız. Size her ay düzenli olarak sosyal medyadaki gelişiminizi takip edebileceğiniz raporlar sunacağız. En çok hangi ürününüz ilgi çekiyor? Müşteri kitleniz tam olarak kim?(Yaş, cinsiyet, bölge,..) Bu ay kaç kişiye sosyal medya aracılığı ile ulaştınız? gibi onlarca sorunun cevabını bu detaylı raporlarımızda bulabilmenizi sağlayacağız.

            Dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?

Şeffaflık
Doğruluk
Siyah Şapka Uygulamaları
Olumlu Tarzı
            Faydalı kullanım ve kabul görmek için en doğru yaklaşım şeffaflık olacaktır.
Her şey farklı mecralarda defalarca paylaşılmaktadır ve herkes hemen her şeyi duyabilir. Siyah Şapka Uygulamaları İstenmeyen e-postalar (spam) Spam Blog Yorumları Sahte Yorumlar Sahte Blogları Asla Görmezden Gelmeyin. Hızlı ve kibar cevap verin olumlu yorumlara olumlu cevap verin Olumsuz yorumları, olumlu duruma çevirin, yönlendirin. Kriz anında müşteriyi off-line alana çekin ve problemini çözün...

            Sık rastlanan iletişim hataları nelerdir?

            Markalar sosyal medya iletişimini geleneksel öğretileri doğrultusunda yürütmeye çalışınca bazı hatalar kaçınılmaz oluyor. Sık rastlanan iletişim hatalarını şu şekilde sıralayabiliriz;
·         Sadece kendi içeriğinizi paylaşmak
·         Mesaj ve içerik paylaşımında aşırıya kaçmak
·         İçeriği yönlendirmeye veya kontrol etmeye çalışmak
·         Sadece markanıza hizmet etmek
·         Rakiplerinizle savaş başlatmak
·         Uzun vadeli ilişkiler yerine kısa vadeli satışlara odaklanmak
·         Tek yönlü iletişime odaklanmak
·         Standardize ve otomatik içerik paylaşmak
·         Kimliğinizi gizlemek


            Daha detaylı bilgi almak için www.kursatkazankaya.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

                                                                                      P.B   PAN BİLİŞİM
                                                                       Eğitim ve Danışmanlık Hizmetleri
                                                                                  İzmir – 0 530 575 94 16

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dijital Pazarlama Uzmanlığı

Z kuşağı olarak da adlandırılan 2000 yılı ve sonrası doğan kişilerin son yıllarda en çok tercih ettiği meslek olarak “E-Ticaret ve Dijital Pazarlama Uzmanlığı” göze çarpıyor. Türkiye’de birçok üniversitede ders olarak okutulmasına karşılık bu isimde bir bölüm henüz açılmış değil. Ancak özellikle İnternet’te Dijital pazarlama eğitimlerinin reklamlarından geçilmiyor. Peki nedir bu Dijital Pazarlama Uzmanlığı? Dijital pazarlama özellikle İnternet’teki yöntem ve aktiviteleri kullanarak yapılan pazarlama faaliyetlerini ifade ediyor. Herbiri kendi içinde uzmanlık gerektiren birçok alt başlıktan oluşuyor. En önemlileri, arama motoru pazarlamacılığı, arama motoru optimizasyonu, e-posta ile pazarlama, sosyal medya yönetimi ve pazarlamacılığı, görüntülü İnternet reklamları, mobil pazarlama ve içerik pazarlamacılığı. Çeşitli eğitimlerle ve tecrübeyle kazanılan bu uzmanlık hemen her sektörde işe yarıyor. İşini İnternet’e taşımak isteyen ve/veya yeni bir İnterne

E-Ticaret ve Dijital Pazarlama Uzmanı Ne İş Yapar?

             E-ticaret ve dijital pazarlama uzmanlığı için özellikle son yılların en gözde mesleklerinden birisidir demek pek de yanlış sayılmaz. En temel anlamıyla firmaların İnternet üzerinden satış ve pazarlama faaliyetlerini yürüten ve özellikle içinde yaşadığımız bu dijitalleşme sürecinde işletmelerin geleneksel pazarlama stratejilerine, dijital pazarlama stratejisini entegre etmekle görevli kişiler, dijital pazarlama uzmanı olarak anılmaktadır. Bahse konu bu işi yaparken de işletme politikalarına uygun hareket etmek, dijital pazarlama bütçesini en etkin şekilde kullanmak ve hedeflenen amaçlara ulaşmak için veriye dayalı analizler geliştirmek uzmanların temel sorumluluklarındandır. Peki e-ticaret ve dijital pazarlama uzmanları tam olarak ne iş yapar? Hangi enstürmanları kullanır? Hedeflenen amaçlara ulaşıp ulaşmadığı nasıl ölçülür? İşte bu yazının ana konusunu oluşturan bu ve benzeri soruların cevapları yazımızın devamında...             E-ticaret ve dijital pazarlama uzmanl